Lördag och barnen är hemma ❤

Äntligen är barnen hemma igen.

Saker och ting börjar falla på plats.
Gud va jag har saknat dom....mina små änglar. 


Sara gick precis, hon va med på vårt lilla lördagsmys.

Nu är det bara tvn som låter...Avatar är det visst.
Jag va effektiv innan Sara och barnen kom....känns som att jag fick gjort det sista på min akademiska text. 
Nu ska jag bara läsa igenom det en sista gång sen ska det skickas iväg för respons.
Man lurar sig för en sekund och tror att nu kan man vila lite....men blir snabbt påmind om matematiktentan som snart kommer.
Så nu blir det till att räkna matte oxå. 

Sömnen infinner sig inte nu för tiden. 
Tabletterna lockar men jag försöker avstå. 
Det är så konstigt....det känns som att jag är vaken men samtidigt inte.
Är det så här sömngångare känner sig?

Jag önskar att jag va mer stresstålig än vad jag är.
Så fort nåt stressar upp mig så tappar jag allt.
Aptiten.
Sömnen.
Rutinerna.
Välmåendet överlag.
Det är riktigt irriterande att man är så lättpåverkad egentligen.
Men jag antar att det oxå är en fråga om personlig utveckling.
Det kommer komma till mig oxå i sinom tid.


Jag bakade lite bullar nu ikväll. 

Lite spontanbak är väl aldrig fel.
Så till lördagsmyset åt vi nybakade kanelbullar, apelsin och popcorn...vilken salig blandning hehe.


Nu tänkte jag strax gå och lägga mig och förhoppningsvis somna.

Wish me luck 😉



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0