Tänkvärt

Skriv inläggstext 

Sitter och läser Metro medan tåget rytmiskt ljudar sitt "dunk dunk".

Fördjupen i tidningen och mina tankar så läser jag den här texten. 
Den fastnar på nåt sätt.
Bränner på näthinnan.

Det är så många saker i vårt liv som är negativa. Så många saker som vi vill förändra.
Det är aldrig för sent, det är dagens visdomsord.
Sen får vi inte glömma bort att om vi har två negativa saker i vårt liv så har vi 100 positiva 😊 allt handlar om hur man väljer att se det.

När man är inne i en negativ spiral så är det lätt att glömma bort det. 

Nu är jag snart inne i stan, ska hoppa över till nästa tåg. Den här gången ska jag dubbelkolla innan jag hoppar på hehe 😉 nog för att jag tycker om Ängelholm men idag vill jag åka direkt till Malmö.

Så med ett par visdomsord så säger jag trevlig måndag!!

   🌸 vår längtan efter framtiden gör 🌸
          att vi glömmer att leva i nuet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0