Fredagskänsla

Solen är varm och inbjudande.

Barnen skrattar och leker när vi promenerar runt skolan.
Idag är det Brogårdadagen och känslan är ren och skär glädje när jag kommer till skolan.
Tyvärr så har jag även förpliktelser mot min skola så jag kunde bara vara med ett litet tag.
Men det va kul så länge det varade 😁


Nu står jag på perrongen och inväntar tåget som ska ta mig till Hbg och sedan vidare till Malmö.

Efter skolan idag ska jag och flickorna ta en tripp till stranden...varför inte liksom 🌞

Igår blev det ett besök hos Emmy, hon bjöd på en riktigt smaskig rabarberpaj och kvällssolen.
Jag har nästan glömt hur det känns att bara vara...i stunden.
Bara njuta av...allt.




Innan dess va jag och flickorna iväg en sväng till affären. Dom (och jag) ville ha en glass. Så dom tog på sig sina inlines sen bar det iväg.



Ha en underbar dag i solen idag 🌞🌞

Det ska jag ha ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0