God natt....

Ögonen är trötta efter kvällspromenaden med Atlas och Emmy.

Det är uppfriskande med en promenad men så fort man kommer in i värmen så överger den lilla energin man hade en.

Jag va på sjukhuset och fick min spruta idag. 
Redan efter en halvtimme kände jag av effekten.
Värmen spred sig i hela kroppen och den molande värken i magen uppenbarade sig som ett mörkt moln en fin sommardag.

Efter alla omgångar med cellgifter och behandlingar så har man lärt känna sin kropp väldigt väl.
Jag har märkt att kroppen börjar protestera aningen mer mot sprutan nu de sista gångerna.
Innan har jag inte haft ont på detta viset.
Nu känner jag en smärta som liknas vid en ägglossning.
Värmevallningarna kommer mer frekvent nu oxå.
Det avtar efter andra veckan men just nu direkt efter sprutan så är man inte på topp.
Mina tabletter är snart slut, så imorgon blir det ett besök på Apoteket.

Jag har åkt på en dryg förkylning nu.
Ingen snorig näsa men en envis hosta och en otrolig torrhet i strupen.
Känner även att jag lätt blir andfådd men det är väl ganska vanligt vid den här typen av förkylning.

Förhoppningsvis är det bättre redan imorgon.
Då blir det ett besök på jobb för det årliga medarbetarsamtalet.
Måste passa på och förlänga min tjänstledighet när jag ändå är där.

Nu säger jag god natt



Kommentarer
Postat av: Anonym

💓

2017-05-06 @ 09:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0