Kalas för Josefine 🎂

Idag hade vi kalas för Jossan hemma hos mig. Det va väldigt trevligt och kul att träffa alla nära och kära.



Innan gästerna anlände så njöt jag och barnen av det underbara vädret.

Det är så konstigt egentligen hur mycket lite solsken kan göra. Helt plötsligt så verkar alla problem som man hade....inte så stora längre.
Man fylls av ett lugn, en ro.
Jag kan bokstavligen känna hur solen fyller mig med energi.
Det är nu jag börjar leva.

Tjejerna njöt oxå av det fina vädret.

Dom sprang ut och in och lekte tafatt. Sen va dom ute och åkte inlines. Det är inte bara jag som vaknar till liv nu. 
Annars brukar barnen gärna vilja vara inne och titta på tv...men nu lockas dom ut.

Nu är klockan snart 00.00 och jag är fortfarande vaken. 
Kvällspromenaden med Emmy drog ut på tiden så jag hoppade in i duschen ganska sent. Det resulterar tyvärr i att jag är aningen för pigg nu. 
Men jag ska ändå försöka sluta ögonen och tänka på allt det underbara som dagen fört med sig.

Imorgon börjar en ny vecka och nya tag måste tas. 
Ska försöka skriva färdigt min artikel imorgon så jag kan fokusera på tentan som är på antågande.

Så med det säger jag God Natt till er.



Kommentarer
Postat av: Anonym

🌞🍷🌴🌊

2017-05-22 @ 00:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0