Redovisning - snart klar

Snart är ett moment över, färdigt, finished!!

Är på väg till Malmö nu...såå så trött! 
Jag jobbade inatt så jag slutade 00.15, va hemma 00.35 och kl 01.00 låg jag i sängen. 
Sen ringde klockan 05.30 imorse...gäsp!! 

Stressen som varit de senaste dagarna håller på att sätta sina spår.
Igår kände jag en värk i bröstet...jag kommer ihåg den så väl.
När allt kommer omkring så handlar det om prioriteringar i livet. 
Vad vill jag lägga energin på och vad måste jag blunda för.


Kvällen va lugn igår, knappt nåt folk ute.

Värmen va tropisk i luften, lika bra att vänja sig...snart ska man vara i värmen i en vecka.

När solen gick ner så bjöd himlen på en skådespel utan dess like...såna små saker som får mig att känna ödmjukhet och tacksamhet över att få....vara här.

Veckan som ligger framför mig är än så länge oberörd men dock fullspäckad.

Jag skulle egentligen ha fått min spruta imorgon men nu blev min arbetstid ändrad så jag kommer inte hinna dit. 
Så jag får chansa och se om jag kan få en tid idag istället.
Sen är det fullt upp fram till lördag när vi åker till Turkiet.
Det är precis vad jag behöver för att verkligen markera pausen i studierna.
Efter lördag så är det lugn och ro i en vecka...relaxation!! 

Men innan dess måste jag hålla huvudet ovanför vattenytan. 
Andas.



Kommentarer
Postat av: Anonym

🌷🌷🌷

2017-05-30 @ 21:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0