Ut i skogen med de bästa!!

Sitter på bussen och njuter av solen MIT mitt ansikte.

Efter en tuff natt med en täppt näsa och hosta så är det precis vad jag behöver.

Idag ska vi på en föreläsning med Jonas Aspelin, han verkar vara jätteduktig så det ska bli intressant.
Jag har hans bok, läser den just nu...väldigt givande.

Sen när föreläsningen är klar ska vi ses i gruppen och diskutera lite om själva föreläsningen.

Sen ska jag hemåt, iväg och handla och sedan vidare och hämta barnen. 
Sen kommer Viktor och hämtar oss för en tripp till skogen.
Det blir nog lite grillning och utforskande.
Vi ska åka dit där Lava va på sin hajk, hon blev överlycklig när vi sa att vi skulle dit.
Då kunde hon visa oss hur man täljde pinnar tyckte hon 😁

Jag borde egentligen vara hemma och plugga men hur kan man tacka nej till ett sånt erbjudande 😁
Att få tid med mina favoriter.

Släpper bara den här jäkla förkylningen så kommer det nog att bli en bra dag 🌞☘️

Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0