God morgon världen!

Regnet duggar och landar lätt i mitt ansikte.
Ljudet av bilar som stressar till jobb når mina öron så fort jag kliver ut genom dörren. 
Jag blickar upp mot himlen och konstaterar att den är grå.
En bra färg som speglar min känsla den här morgonen.
När man haft en sån bra dag som jag hade igår så blir morgondagen är väldig kontrast.

Det är inte så mycket folk på bussen den här morgonen, skönt! 

Efter examinationen idag ska vi träffas i gruppen, försöka få färdigt en uppgift som ska lämnas in. 
Jag vill helst sätts mig och skriva färdigt min engelska portfolio, men jag antar att det är bättre att göra klart detta så man kan stryka det från "att göra" listan.

Huvudet är tungt.
Ögonen trötta.
Handen sträcker sig efter den svalkande smoothien i väskan. 
Kaffet som enkelt slank ner för en stund sen har tappat sin verkan. 

Dags att vakna nu 👏🏼😴🍂
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0