God morzzZzzZzz...

Första alarmet Peo irriterande.
Jag stängde av det och vände mig om i sängen.
Tyvärr så va det inte bara jag som hade hört det.
Gizmo kom stapplandes över mitt täcke och påminde mig om att jag hade glömt att gå upp. 
Jag sjasade ut honom och återvände till sängen.
Efter vad som kändes som 5 sekunder så började mitt extraalarm pipa.
Ååh!! Jag vill inte gå upp. Drog täcket över huvudet för en sekund för att sen inse att jag va tvungen att gå upp.
När jag tar ner täcket så möter jag två ögon som stirrar på mig följt av ett MJAUUuuuuu!!!
Hmm....vad har jag ett alarm för egentligen..räcker med en Gizmo och en Turbo.

Eftersom jag tog det intelligenta beslutet att ligga kvar i sängen blev det väldigt bråttom när jag väl kom upp.

Så nu sitter jag på tåget med min termokopp och en chiapudding och som jag strax ska äta.
Jag är fortfarande i ett halvvaket tillstånd och jag inser att det kommer bli en lång dag. 

God morgon!!

(null) (null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0