Godmorgon

Ny vecka och ny planering.
Sitter på tåget mot Malmö nu och har redan hunnit skriva lite på min portfolio, skriva handlelista, veckans middagar.
Jag känner mig väldigt motiverad denna morgonen, lite konstigt med tanke på hur svårt det va att komma ur soffan.
Ja jag sov på soffan inatt, två små tjejer hade tagit min säng som gisslan och jag orkade inte förhandla mig till den.

Tåget var försenat idag, men det gjorde inget. 
Jag tog bussen istället, mycket skönare 😊 speciellt om man slipper köra den själv 😉

Igår satt jag och lyssande på julmusik medan jag körde mellan Hässleholm och Lund, jag fick en riktigt bra känsla. 
Jag satt och planerade hur juligt jag skulle göra mitt hem nu snart.
Funderade lite på vilka julklappar jag ska köpa.
Funderade över julen överlag och hur den kommer bli. Jag ska ju inte ha barnen den här julen. Alltid lika jobbigt men i år har jag löst det bra.
Lilla julafton ska flickorna och Viktor komma till mig och där ska vi fira vår jul. 
Det ska bli mysigt och skönt. Ingen stress, inget stim. Bara julmusik, god mat och julklappar. 
Sen ska vi ha lite julfrukost på själva julafton och sen åker Viktor och flickorna iväg på sitt håll. 
Jag tror det kommer bli bra 🎅🏼

Nu är jag snart framme, ha en riktigt fin måndag allesammans.
 Hej svejs 👋🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0