Tågkörning inatt

Nu sitter jag i Hässleholm och väntar på att rasten ska t slut så jag kan köra den sista rundan till Lund och tillbaka.
Sen blir det en tur upp till Örkelljunga för att sedan köra en buss till garaget i Hbg.
Imorgon väntar samma sak, men det är helt okej. 
Jag gillar att köra tågersättning. Det är lugnt och  skönt och olika turer varje gång.

Jag kommer dock vara rätt trött imorgon när klockan ringer. Ska försöka komma ut på en PW....märk försöka.

Innan man vet ordet av det så är det måndag och skola igen. 
Jag håller fortfarande på med min rutchkana där  hemma. För er som inte vet så ska vi göra en miniatyrmodell av nån sak som finns på en leksak. Vår grupp valde en rutchkana som ska göras av glasspinnar.
Efter ett antal vredesutbrott, sammanbrott etc. Så har jag kommit halvvägs. 
Det va inte så lätt som jag trodde.
Jag har fått en nyvunnen respekt för alla arkitekter.

Hoppas att ni får en fortsatt trevlig lördag.
God natt på er 👋🏼

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0