Dagens skörd av nyttigheter

Man är vad man äter sägs det 😉 



Men det är lätt att vara kaxig när man är inne i det där "gröna tänket". 

Problemet är bara att hålla kvar det tänket.

Imorgon är det fredag och då är det ju "gottedagen". Jag sitter och funderar på hur man kan gotta sig men ändå vara liiite nyttig. 
Just nu sitter jag och naggar på en bit 90 % choklad...den är ju inte det godaste jag ätit kan jag erkänna.
Men det tar bort det lilla sötsuget som pockar.

Fick lite bilder från FB idag ❤️

Love it!! Även om man blir lite sorgsen i själen genom att se hur fort tiden går så är det ändå sååå mycket kärlek i dessa bilderna.


Jag jämför med dagens bilder.

Barnen växer upp så fort.

Nova hade kompis hemma idag och dom lekte jättefint.
Lava satt mest och tittade på tv. Hon hade trillat på rasten idag och slagit i huvudet (hon hade hjälm på) och mådde lite dåligt. Så det blev soffan för henne.

Nu håller jag kväll min vänner.
Med en kopp te i handen och ett bra program på tvn blir den här kvällen en bra avslutning på en bra dag 🌸🌟😅


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0