En riktigt koselig dag!!!

Ja okej....jag erkänner!! Det blev inte jättemycket pluggande. Jag påbörjade mitt kommande arbete iallafall. 

Tränade lite mer på min dikt...den sitter nu 😊
Sen inväntade jag barnen. 
När dom kom hem så åt dom en macka och sen bar det iväg till Leos lekland för att möta upp Adrian, Hilde-Karin och Ivar.

Tjejerna va så så förväntansfulla och dagen blev precis som vi hade tänkt.


Medan barnen lekte så satt vi och pratade.

Det visade sig att vi hade en hel del gemensamt. 
Vi hade en riktigt trevlig pratstund och Viktor kom oxå och hälsade på. 
Han tyckte precis som jag..att de verkade super trevliga allihop.

Efter leklandet körde vi till en restaurang precis vid deras hotell och sen åt vi en efterlängtad middag.

Dagen kunde inte blivit bättre och snart bär det iväg till Jessheim om Nova får bestämma 😁

Hon sa i bilen hem att hon redan saknade Adrian ❤️


Så vi får väl se när det bär av mot Norge.

Men efter den här dagen ser även jag och Lava fram emot resan 😊

Nu är det dags att sova 🌟
Kram på er och god natt 👋🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0