❤️

Efter en lång dag ute på vift är jag precis där jag hör hemma.

I min soffa.
Under mitt täcke.

Imorgon ska jag försöka plöja lite English books.
Sen under eftermiddagen ska jag in till Helsingborg och kolla min syn.
Måste göra det för att jag ska kunna förlänga min högre behörighet på körkortet. 
Jag har redan lämnat in min hälsoenkät så nu är det bara detta kvar.

Fick förresten min beställning från apotea idag, mina efterlängtade nötter m.m har anlänt.


Mmmm....så gott! 


Beställde lite till mina smoothies oxå. Måste försöka göra dom lite nyttigare eftersom jag dricker det typ varje dag.
Viktigt att få i sig alla näringsämnen.

Ta hand om kroppen, du får bara en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0