God kväll!!

En brie senare sitter jag här i soffan och gäspar.

Romina och Veronika gick för en stund sedan.
Viktor va och lämnade av flickorna och dom ligger nu i sina sängar.

Jag funderar på om jag ska fortsätta läsa lite....motivationen saknas bara.

När ljusen är tända och jag hör regnet smattra mot taket...då vill jag bara blunda och njuta av lugnet.

Som vanligt är Spotify igång.
Teet är fortfarande varmt i koppen.


Ryggen gör fortfarande ont.

Jag va ute och sprang innan, försöker på nåt sätt springa bort min smärta.
Men det släpper inte.
Det pirrade i hela kroppen när de rytmiska stegen ökade tempot.
Det kändes bra...tills jag kom hem.
Då satte jag mig ner och sen kom smärtan.
Jag vet inte vad det kan vara.
Jag vet vilka tankar jag INTE vill bjuda in i den här ekvationen...men ändå är dom där och knackar mig på axeln.

Jag tror att jag är för svag i ryggen...kanske...troligtvis...antagligen.
Eller så är det....nåt annat.
Men hur som helst så får jag avvakta och se vad som händer.
Jag ska fortsätta gå...ta hand om kroppen så gott jag kan.

Sen får tiden utvisa resten.

God natt 🌟🌸


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0