Köra buss buss buss

Idag ska det bli lite busskörande.

Det va ett bra tag sen sist så det ska bli kul att sätta sig bakom ratten igen.
Jag ska köra i Ängelholm idag och det ska bara bli gröna bussar.

Det blev övernattning i stan för mig och jag kom hem imorse. 
Det är roligt när man är så inne på sina rutiner. 
När jag vaknar så är det första jag gör är att sätta på kaffe. 
Idag kände jag inte att jag vaknade förrän jag kom hem 😂 när första klunken av kaffe slank nerför strupen.

Nu är det lite mer än två timmar tills jag börjar jobba. Så jag ska passa på att läsa lite innan jag beger mig. 
Jag ska ta med datorn till jobb så jag kan skriva färdigt det sista där. 
Är alldeles strax klar med min första del i engelska-portfolion.
Det är första delen av 7 så det är en bit kvar hehe.
Men det är ändå skönt att kunna checka av en del iallafall.

Ha en bra dag trots regnet 🌈😁
Hej hej!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0