PW

Träningskläderna är på.
Hörlurarna är fulladdade. 
Mössan glider ner över öronen.
Dags att komma ut i kylan.

Helgen har varit full med godsaker och annat snask. Igår hade jag tjejerna från gruppen här och då fanns ingen tid till träning.

Så nu får jag ta en ordentlig PW så jag känner att jag kommer på rätt spår igen.
Jag ska göra klart en av mina delar i engelskan idag så jag behöver energin, frisk luft och motion är den bästa medicinen.

Tjejerna ville inte följa med (konstigt) så dom får vara hemma så länge.
Sen får vi se vad dom ska hitta på. 
Mamma är tråkig nu när plugget hänger över henne. 
Men så är det ibland.

Idag är det halloween och jag vet inte om jag kommer få nåt besök av några läskiga varelser...så jag får köpa nåt godis och ha ifall nån dyker upp 👻

Nähä nu är det dags att gå! 
Hej så länge 👋🏼

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0