Så mycket bättre...

Sitter i soffan och hör det välbekanta introt...såå mycket bättre...när vi är tillsammans...

Ja jag kunde inte sagt det bättre själv.
Det är något med detta programmet som lockar fram minnen från det förflutna.
Minnen som är bra, mysiga och...saknade.
Det är liksom något som går hand i hand,

Så det är lite bitterljuvt att sitta här själv i soffan nu.
Det blir så verkligt helt plötsligt.

(null)

Idag körde jag buss i Ängelholm.
Det gick bra och tiden gick fort.
Efter jobb åkte jag hem till Ann-Britt och Jocke och hämtade barnen. 
Sen körde vi hem och fixade lite käk och sen lämnade jag av tjejerna till Viktor. Jag ska köra buss tidigt imorgon så det fick bli så idag. 
Nova fick välja middag idag och det blev spenatsoppa 🌱🥗
(null)

Den blev riktigt god...mums med grönt 🌱👌🏻

Sen fick jag en leverans....lagom till sötsuget kickar in. 
Det knackade på dörren och utanför stod grannpojken med dessa...

(null)

Så nu ska vi se hur mycket karaktär jag har 😂

Kram på er och en fortsatt trevlig lördag 🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0