Sikta mot stjärnorna...

.....Så hamnar du i Oxie.
Där var vi nu ikväll. 
Det är ett observatorium där man kartlägger och studerar stjärnorna och planeterna.
Riktigt riktigt spännande och inspirerande.
Jag rekommenderar det starkt.

Innan vi åkte dit där så hann jag vara med på en föreläsning, sätta mig på ett fik och plugga, äta middag på Surf shack.

Dagen har varit lång men absolut till min belåtenhet.
När jag kom hem väntade Viktor här.
Jag ska vara hemma med Nova imorgon eftersom hon är dålig, feber.
Så han hade lagt barnen och satt och tittade på Netflix när jag kom hem.
Vi bytade några ord och sen åkte han.
Nu förbereder jag en kopp te och sen ska jag slänga mig i soffan.
Här är lite bilder från dagen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Tänk så roligt man kan ha det när man har rätt personer i sin närhet 😂
Tyckte lite synd om killarna som höll i föreläsningen ikväll, många tjejer som vill ställa frågor och prata...en hel del hehe...men dom tyckte nog bara att det var roligt med ett gäng med sååå intresserade tjejer med sååå otroligt kreativa och smarta frågor.

Imorgon blir det mycket pluggande för min del. Snart tenta 👏🏼

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0