Sjukling

Har varit hemma med Nova idag.
Fortfarande sjuk tyvärr.
Som tur är så har hon Gizmo som håller henne sällskap när jag pluggar 😊

Det har känts i kroppen att det har varit intensivt nu de senaste dagarna. Jag va väldigt trött när jag satte mig och skulle plugga, slutade med att jag somnade i soffan med Nova.
Eller jag somnade och hon låg och tittade på film.

Sen när Lava kom hem så vaknade jag, kokade en kopp starkt kaffe och satte mig med böckerna igen.

Nova fick bestämma middagen så det blev spenatsoppa med brödstavar.
Det blev intressanta diskussioner om stjärnor och planeter. 
Barnen var väldigt intresserade av att besöka observatoriet som vi va på igår.

Nu ska vi ta det lugnt innan det är dags för barnen att sova. 
Jag ska ta en promenad hem till Viktor och hämta Lavas häxklänning. Imorgon är det ju halloween på skolan.
Tyvärr kommer Nova inte kunna vara med på det, men Lava ska bli sminkad och utklädd imorgonbitti iallafall. 

God kväll på er 🌟



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0