Smoothie đŸ˜đŸ‘ŒđŸ»

Det va Lavas tur imorse att göra sin egen smoothie.

Hon valde bort bananen trots mina invĂ€ndningar. Det blev kokosmjölk, blĂ„bĂ€r och hallon. 
Hon blev förvÄnad över att det va sÄ syrligt, dÀr ser man bara vilken syn dom har pÄ allt som ska vara "gott"....dÄ ska det vara sött. NÀr det inte Àr sött sÄ blir det "fel" för dom.


Det har varit en hektiskt dag idag. 

Jag har varit inne i Helsingborg och lĂ„nat lite engelska barnböcker till en av vĂ„ra skoluppgifter. Sen fixade jag mitt nya körkort, det lĂ€r vĂ€l komma hem snart. 

Efter det Ă„kte jag hem och satte igĂ„ng med mitt NV arbete. Jag hade bestĂ€mt mig för att göra klart det och det va precis vad jag gjorde. 
Jag gjorde Àven ett annat val, mitt fördjupningsÀmne! Det blev NO. Jag kÀnner att det passar mig bÀst.

Imorse gick jag min morgonrunda. Det va sÄ skönt i luften och solen va otroligt vacker dÀr jag gick.
Den va liksom rosa och röd pÄ samma gÄng.


Det Ă€r skönt att göra av med energi pĂ„ morgonkvisten. DĂ„ kan man rensa hjĂ€rnan pĂ„ alla eventuella tankar. 

Det Àr lÀttare att tÀnka klart nÀr man Àr ute och gÄr.

Lava hade en kompis med sig hem idag, sĂ„ dom underhöll sig bra 😁 

KvÀllens middag fick bli svampinspirerad.


Riktigt mumsigt!!


Nu Àr det natti natti för mig.

Kram pĂ„ er đŸŒŸđŸ‘‹đŸŒ


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0