Vingtjejer!!!

En liten fågel skrev till mig på messenger att hon hade sett två flickor på Vings hemsida. 

Jag skyndade mig att kolla eftersom jag visste exakt vilka bilder hon pratade om.

När vi va i Turkiet så blev Lava och Nova fotograferade för Ving.
Nu ligger bilderna ute iallafall 😁


Vilka minnen som far genom huvudet just nu.

Det va en riktigt härlig vecka och jag ljuger om jag säger att jag inte längtar tillbaka.
Om det blir som jag planerar så blir det en sommarresa till Turkiet nästa år.

Man behöver något att längta till.
En morot som hjälper en när det är tufft.
Detta är verkligen en sådan morot.

Imorgon är det skola igen.
Innan dess blir det en tripp till jobb.
Det blir en hektiskt dag imorgon så det gäller att ha allt planerat.

Jag ska gå upp med Nova (Lava sover hos Viktor inatt).
Gå med henne till skola.
Efter det ska jag ta min morgonpromenad.
Sen ska jag hem, duscha och sen köra till jobb.
Sen kör jag direkt till Ramlösa där jag får ta tåget till Malmö.
Gå på min lektion och sen ta tåget hem igen.
Hämta barnen om dom inte redan har gått hem från fritids.
Laga mat.
Plugga.
God natt!! 

Struktur är min bästa vän hehe.

Innan jag säger god natt ville jag dela med mig om en ny sak som jag provat idag....eller jag provar det just nu faktiskt.

Istället för att använda en massa sköljmedel som inte är speciellt miljöovänlig eller hudvänligt provar jag nu en blandning av ättika och eterisk olja.
Jag tvättar just nu första tvätten med den här blandningen så håll tummarna för att det blir bra.

Ni som känner mig vet att jag är en liten doftjunkie....så detta är ett megastort steg för mig hehe.
Jag vill gärna att hela hemmet ska dofta nytvättat HELA tiden.
Ibland kan jag leta upp saker att tvätta endast för att få hänga upp de och känna den underbara doften....i know....knasigt!!

Men nu hoppas vi att detta blir bra.
Så kan man gå och lägga sig med lite RENARE samvete 😂

God natt på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

🌹🌹🌹

2017-10-16 @ 14:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0