Blott för en dag

Solen lyser och värmer upp vår höstgråa värld. 

Plötsligt får alla färgerna liv igen.
Plötsligt vill man dansa i solskenet.
Man glömmer bort för en stund att mörkret är antågande.


Nu är söndagen snart över, måndagen nalkas.

Barnen leker medan jag fixar maten.

Det blir läsning ikväll, imorgon ska boken lämnas tillbaka.


Det har varit riktigt roligt att läsa med flickorna. 

Har ni någon bok som ni rekommenderar får nu jättegärna berätta och tipsa.

Dessa stunderna är sällsynta och kommer snart att ersättas med kompisar, killar, idrott m.m så jag håller kvar detta så länge jag bara kan.
Tiden går så fort ändå 😓

Känns som det va igår som Lava låg i min famn och jollrade medan hon lekte med en leksak.


Tiden får jag aldrig tillbaka så då måste man ta tillvara på allt som ges nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0