Fredag och helg!!

Alarmet ljuder på mobilen.

Jag överväger om jag ska boka in ett möte mellan mobilen och väggen...men jag går istället upp.

Ögonen är grusiga och stegen nerför trappan är ostadiga.
Detta kommer bli en lång dag.

Det går dock bättre idag med morgonrutinerna. Det mesta flyter på förutom att jag inte tycks vakna riktigt. Det resulterar i en snabbdusch. 

Barnen är tysta och effektiva. Innan jag hinner säga till dem i vanlig ordning: 
- snabba er nu!
- inget trams!
Så står dom klara och redo att gå till fritids.
Duktiga tjejer jag har ❤️

Jag påminner om gympapåse som ska hem och papper som ska lämnas till fröken och sen pyser dom iväg.

Själv gör jag det sista som står på morgonagendan, sen tar jag min vanliga promenad till bussen. 

Fredag idag, fredagsmys!! 
Trist att det är en lång dag i skolan idag. 
Men förhoppningsvis kanske man kan smita lite tidigare.
Barnen kommer få gå hem själv från fritids idag, sen när jag kommer hem så börjar myset. 
Ska försöka vara lite effektiv och inhandla godiset på min middagsrast...så behöver jag inte fixa det när jag kommer hem. 
Då blir det mer tid till mys 😊

Ha en riktigt bra fredag nu 🌸
Det ska jag försöka ha 😊

Tur att jag har såna fina, roliga, duktiga skolkamrater....dom gör det betydligt enklare 👌🏻😁


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0