Go morron!!

Regnet verkar inte vilja upphöra....så där lagom kul när man ska gå till bussen.


Men jag kommer dit utan att bli allt för blöt.
Nu sitter jag på tåget i vanlig ordning.
Jag försöker läsa lite i kurslitteraturen men det är svårt.
Allt runt omkring mig stjäler min fokus.
Fast jag har hörlurar i öronen så hör jag ändå folket prata.

Men vem har sagt attt det ska vara enkelt.


Nu är jag snart framme i Malmö....en lång dag innan jag får åka hemåt.

Matlådan är fixad.
Teet är varmt i muggen.
Grönsakerna och frukten ligger väl nerpackade och smoothien lyser med sin närvaro.

Det kan nog bli en bra dag trots allt.
Det blir ju vad man gör det till.

Så med regnet som smattrar mot rutan så önskar jag er en trevlig torsdag 😊🙏🏼🌱


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0