Lite söndagstaco.....

Lite fint besök bjöds det på ikväll. 

Inte nog med det, vi (Rickard) fixade till en riktigt god vegetarisk taco. 
Detta va en ny version för mig och jag älskade den.....så den ska jag nog införa till fredagsmyset 😁


Istället för färs så innehöll den svarta bönor, lök, morötter och halloumi som kryddades med tacokrydda.

Gudomligt gott!!

Nu ligger barnen i sina sängar och jag har slängt in en maskin tvätt.
Jag ligger i soffan och lyssnar på "skrik & panik" som ylar i uterummet.
Dom får hålla sig ute ikväll, jag påbörjade projekt tvätta soffan ikväll så jag vill inte ha deras håriga små rumpor i soffan då.

Imorgon börjar skolan igen. Vi börjar veckan med en exkursion ut till skrylle nånstans...spännande!! 

Den här veckan har jag lite små orosmoln över mig.
Det är långa dagar i skolan och jag vet inte riktigt hur jag ska lösa hämtning av barnen. 
Troligtvis blir det att jag får sluta lite tidigare om dagarna så jag hinner hem innan fritids stänger.
Jag ska även försöka fixa ett simkort till en av mobilerna som ligger här hemma så barnen eventuellt kan gå hem tidigare från fritids medan jag är på väg hem.
Hmm....vi får se hur det löser sig...oavsett så är det skönt att ha tjejerna hemma igen ❤️❤️

Nu ska jag dricks mitt koffeinfria te och titta på en riktigt bra film...Eat, Pray och Love heter den...rekommenderas starkt 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0