Nattbussen

Trötta ögon blinkar irriterat.

Drycken är varm och smakar beskt.
Kaffet är nödvändigt ikväll.

Jag kör nattbuss nämligen. Har precis kört 506 och efter rasten är det stadstrafik för min del.
Det va längesen jag jobbade denna tiden. Nu brukar jag ligga i sängen och sussa gott.

Men jag behöver komma igång med jobbet igen, det har varit en liten paus nu sen plugget kom igång. 

Man för inte bli för bekväm förstår ni hehe.
Men det är okej faktiskt, trots att jag är trött. 
Jag kör i Ängelholm och det är riktigt roligt. Människorna här är alltid så glada och positiva 😉🌸

Det smittar liksom av sig. 
Nu ska jag läsa lite i min bok och dricka upp mitt kaffe...sen bär det iväg igen. 

Tut tut!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0