En dag som denna....

Känn dig blåst!! Ja så kändes det dom att vädret viskade i mitt öra medan vinden slet i mitt hår.
Den kalla vinden smekte min nacke och håren reste sig gång på gång.

Nej tack!! Jag föredrar sol och värme.
Så hur löste jag det.
Jo, jag gick hem...lade ut täcket på golvet i uterummet. 
Blundade och lät solen värma mig medan jag slumrade bort.
Underbart!! 
Vaknade av att Gizmo purrade i mitt öra ❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

Strax efteråt kom Nova och började leka. 
Lava hade tagit en siesta uppe på rummet så Nova höll mig sällskap i solen.
(null)

(null)

Innan jag slumrade bort här så va jag och flickorna på skateparken. 
Dom lekte av sig all energi och jag satt och frös i vinden.
(null)

(null)

(null)

(null)

Innan vi anlände till denna lekplatsen så var vi inne i stan och hälsade på Sara och Marsvinen medan Lava va på Kalas på Tropikariet.
(null)

(null)

(null)

(null)

Det va en trevlig dag trots all blåst.
När vi kom hem så njöt vi som sagt av solen och sen fixade jag till middagen. 
Lava fick önska och detta blev resultatet 🥗
(null)

(null)

Hon ville prova nåt som inte alls "va nåt med djur". 
Så jag fixade en sallad med gröna linser. 
Vi hade några fetaostar från gårdagens middag så vi delade dock på dom. Men annars va det en helst vegansk middag.

Mumsigt!!! 
Nu håller jag och flickorna kväll.
Ha en fortsatt trevlig lördag 🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0