När morgonen levererar...

Sömnen infann sig inte inatt.
Tankar och störiga, gnälliga katter höll mig vaken.
Nu sitter jag på tåget med ett mellanmål som strax ska förtäras.
Tåget åker i riktning mot Malmö.
Dags för ny träff med gruppen för att sen arbeta lite i klassrummet. 
(null)

(null)

Solen höll mig sällskap på vägen till tåget, underbart! 
Barnen va effektiva på morgonen och med en snabb puss och kram sa dem hej då och kickade iväg mot skolan.
Idag ska farmor hämta dom på fritids 😊 fina underbara farmor som gör allt för sina barnbarn. 
Snälla, givmilda farmor som alltid står där med en öppen famn ❤️ oersättlig är ordet som letar sig in i mitt huvud och jag blir varm om hjärtat.

Vissa människor betyder lite extra helt enkelt 😊 dom förtjänar att höra det oxå 😘
Ha en fin dag idag 🌞👋🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0