Tiden är knapp

Ver om ursäkt för min frånvaro här på bloggen. 
Jag har haft och har fortfarande en del att stå i.
Skolan tarmyclet tid och stressen är ett faktum. 
Så jag kommer inte vara lika aktiv som vanligt nu, måste prioritera rätt saker.
Jag ska försöka lägga upp lite bilder och sånt kul med jämna mellanrum.

Just nu sitter jag med mitt skolarbete och snart ska jag iväg och jobba. 
Viktor kommer och hämtar barnen vid 2 sen börjar jobbet 3. 
Sen börjar en ny vecka imorgon.
På nåt sätt känns det vemodigt, som den börjar med helt andra förutsättningar än den brukar göra.
Helt andra krav.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ha en fin och solig söndag 🌞
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0