Tillbaka till gymet

Det tog emot imorse när man vaknade och tittade ut.
Jag förväntade mig solsken och fågelkvitter men möttes av snöblandat regn och grå grå himmel.
Min motivation va som bortblåst och jag drog täcket över huvudet.
Ett envist krafsande på dörren tvingade mig upp (inte smart att låta en inkontinent katt vänta 😉).
Jag masade iväg mig till gymet och när jag väl var där så kändes det riktigt skönt.
(null)

(null)

När jag kom hem möttes jag av två snarkande katter. 
Dessa två krabater driver mig ibland till vansinne men ändå fasar jag för den dagen när dom inte finns mer.
Nova kommer bli helt knäckt när hennes BFF inte finns vid hennes sida mer.

Jag fixade några Västerbotten minipajer idag, dom blev väldigt smarriga.
Tyvärr innehåller dom ex antal kalorier så jag får njuta ordentligt för dom lär inte bakas så ofta här hemma.
(null)

Tjejerna hade läxläsning när dom kom hem och efter det löste vi lite korsord...duktiga dom är 😊
(null)

(null)

(null)

(null)

Sen kom Viktor hit och vi mumsade på våfflor till vi mådde som vi förtjänade 😂 

Imorgon är det skola som gäller och det blir tidigt...så därför säger jag god natt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0