Adjö Norge!!

Igår besökte vi en äppelfarm, massa skratt och äpple stod på agendan. 
Efter det va det fina galamiddagen som väntade.
God mat och dryck bjöds det på och efter det va det sång och bara en massa glädje som flödade.
Energin gick nästan att ta på och sammanhållningen va så underbar.
Alla skrattade och delade erfarenheter och minnen med varandra. 
Man märkte att stämningen va ledsam emellanåt...när någon skulle säga god natt och dom visste att dom skulle iväg tidigt nästa dag. 
Några fällde tårar och några stod länge och höll om varandra.
Det är underligt och samtidigt så vackert...att man kan komma en grupp människor...främlingar...så nära under bara 6 dagar. 
Som tur är så finns nu för tiden sociala medier så det behöver absolut inte vara adjö för alltid...mer "vi hörs om ett tag". 

Nu sitter jag på flygplatsen och kollar igenom bilderna som skapats under den här resan. 
Jag ler, jag skrattar.
 Snart går jag på planet och reser hemåt mot Sverige. 

Det är vemodigt.
Jag saknar flickorna men samtidigt vet jag att vardagen och alla måsten väntar på mig så fort jag sätter min fot innanför dörren. 
Då fortsätter mitt liv precis där jag lämnade det.
Bra eller dåligt??? 

Dagens ord: Perspektiv!! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Så adjö Norge och hej Sverige....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0