Ännu en dag.....

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Gårdagen va fylld av skratt och gemenskap. 
Vi lekte lekar, besökte en helt fantastisk kyrka och avslutade med en god middag på campus. 
Gitarren kom fram och vi sjöng lite med vi mumsade på chips och dylikt som några hade tagit med sig.

Jag somnade snabbt när huvudet nådde kudden. 
Alla intryck är svåra att spara men jag gör mitt bästa. 

Just nu sitter jag och äter min frukost. 
Snart är det dags att gå ut till bussen och bege sig till dagens resmål, en musteri på en ekologisk äppelfarm. Ska bli roligt.

Sen ska vi ha en fin "gala" middag ikväll uppe på campus....så då får man väl klä upp sig. 

Ha en underbar dag idag...kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0