Nails and school work

Dagen började med en tripp till Hanna.
Där fixade hon mina naglar som blev väldigt fina, jag är supernöjd.
(null)


Sen efter det åkte jag till Malmö där jag träffade tjejerna som jag ska åka till Norge med.
Vi fick efter några timmar ihop två stycken PowerPoint presentationer och bestämde vilken typisk "svensk" rätt som vi skulle bjuda på när vi anländer till Norge.
Det blev smörgåstårta och spettekaka 😊🌸

Igår var jag och hälsade på Fia och Christian.
Här kommer en fin bild på alla barnen (och Christian).
(null)
Är så tacksam för mina fina vänner.
Jag har hellre en handfull äkta vänner än en hel drös med ytliga kontakter.
Ibland känns det som att man tar dom för givet och det ska man verkligen inte göra.
Nej! Jag är tacksam och jag hoppas att dom vet hur mycket dom betyder för mig.

Nu ska jag lägga mig. Sängkläderna borde vara torra nu så jag ska bara orka bädda rent sängen....sen är det god natt för mig.

Sov så gott mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0