❤️

Dina krav är så höga. 
Det finns ingen på denna jord som kan mäta sig med dem.

Nej! Kanske inte.
Men jag spenderar hellre resten av mina dagar  i min ensamhet, än en enda dag tillsammans med någon som jag inte älskar.

Frågan är: kan man älska mer än en person under en livstid. Alltså verkligen älska, med kropp och själ.
Är det möjligt? 

Vissa säger att det bara finns en! 
Om jag då säger att jag inte tror på det.

             Då har du inte träffat honom än

Sänk inte dina krav, visioner, önskningar om vad du vill ha i en man. I din man.
Visionen finns det utan en anledning.
Ibland kan det vara lockande att bara "nöja sig". För personen är ju snäll, bra och vill vara med mig. 
Men ger du efter för det, kommer du leva ett liv som halv. 
Halv eftersom du aldrig riktigt kan gå helhjärtat in. 

Och vi har bara ett liv, vi lever här och nu. 
Jag vill inte spendera mitt liv med att bara vara halv. Att bara "nöja" mig.

Jag väljer nåt annat!! 
Egentligen det enda riktiga alternativet. 
Jag vet redan detta, men vissa dagar är det jobbigare än andra. 

God natt ✨⭐️
Sov gott och dröm om det livet du vill leva. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0