Har man tråkigt....

Får man göra det bästa av det.

(null)

Nämligen att trycka på Netflix appen och kolla på ett avsnitt av Suits. 
Jag börjar närma mig slutet nu av serien och det känns inte bra alls.
Måste hitta nån annan att följa. 

Det är tyst på bussen den här morgonen.
Den enda rösten jag hör är damen i högtalaren som vänligt men själlöst informerar om var vi är. 

(null)

Det är måndag och det märks. 
Mörkret tar ut sin rätt den med. Det är mörkt hela tiden och vi behöver vårt livgivande ljus. 
Annars blir vi så här, bleka och ihåliga. 

Idag ska jag till Malmö och få ytterligare feedback på mitt och Emmas arbete. Hoppas på bra sådan. 
Nu är vi på sluttampen och det känns.
Om allt går som det ska så blir vi klara den här veckan.
Så det är bara att köra på....sen håller vi lov. 

Ha en bra dag 🌸😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0