Match!

Nova spelade idag och det gick jättebra. 
Jag fick stå i kiosken som en duktig engagerad mamma 😁 kändes som att man var tillbaka på ICA i mörarp 😉

Allt gick bra och Nova var jättenöjd när hon kom hem. 
Hon sa att hon längtar till det är dags för nästa match 🌸

(null)

Lava var hemma med Johanna och Josefin. När vi sen kom hem tog vi en promenad i regnet ner till affären för att hämta ut ett paket som jag beställt. Det va ganska uppfriskande att gå i regnet även om det blev kallt mot slutet.

Tjejerna hoppade ner i ett varmt bad medan jag fixade med tvätten.
Sen hade dom önskat att vi skulle se en enligt mig alldeles för läskig film (sagan om de två tornen) men de hade redan sett ettan hos Viktor och det gick bra så. 

Nu sitter jag i soffan och ska sätta igång en film själv. 
Ljusen är tända. 
Teet är framför mig.
Det enda som är kvar är att trycka på play.

Så trevlig kväll och god natt ✨⭐️

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0