När livet vänder....

Söndagen är här i vanlig ordning.
Men allt är inte i vanlig ordning.
Någonting är annorlunda....men det är okej! 

Nu kan jag rikta fokus mot andra saker.
Det är min vecka med barnen och det ska jag ta tillvara på. 
Jag har haft en mysig kväll med Nova med popcorn och te 😍 
Älskar dessa små stunderna.

Julbordet va trevligt, god mat som man åt för mycket av i vanlig ordning. 
Bra show, trevliga kollegor. 
Det blev ingen jättesen kväll. Jag och Emmy ringde hennes syster när föreställningen va över, då va det lagom att åka hem. 
Det va skönt när man vaknade imorse oxå, ingen huvudvärk eller nåt sånt.

Jag har aldrig förstått varför man måste dricka så mycket. Det är ju inte värt det dagen efter. Sen är det inte speciellt hälsosamt. 
Nog för att det kan vara gott med ett glas vin men sen räcker det oxå. 

Nu ska jag lägga mig, imorgon bär det av till Örkelljunga och Emma. 
Kanske blir en tripp till Billesholm och Fia sen ❤️ need some us-time!! 

Natti natti ✨⭐️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0