På väg hem...

(null)

Efter en kväll hos syster så är jag nu på väg hem.
Det är tyst här på perrongen.
Bilarna hörs på avstånd men det är oxå allt.
Tåget är sent, får vänta lite till. 

(null)

(null)

Robin och Erika bjöd på sushi ikväll. Dom följde oxå med hem till Romina och Rickard. 
Vi pratade och skrattade. Har alltid kul i deras sällskap ❤️

Innan dess va det kalas för Johannes. Det va roligt att träffa släkten, det blir ju tyvärr oftast när det är dessa tillfällena, inte annars. 
Men man får vara tacksam för dom gångerna vi ses ju.

(null)

Lite lockar i håret och finskjortan på så va vi redo. 
Nu är jag redo för att tåget ska komma. Den varma känslan jag gick med har nu försvunnit och kylan kryper in under jackan bit för bit. 

En liten promenad hem sen ska jag oxå krypa ner under täcket. 

Så god natt på er, sov så gott och dröm om allt vackert i vår värld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0