Back to school

Nu va det ett tag sen.
Kylan biter i kinderna.
Solen bländar och får ögonen att tåras.
Tåget är i tid och jag sitter nu på väg in till Hbg.
Tänker efter och inser att det va mer än en vecka sen jag va i skolan.
Känns bra att vara på G igen.
(null)

(null)

Igår lämnade jag och Lava av Nova hos Viktor. Det är hennes tur nu med feber och hosta.
Så jag och Lava hade vår egen dag med lite shopping på familia 😊 det va på tiden hon fick lite nya byxor. 
Hon växer så det knakar och de flesta av hennes byxor va på gränsen till det berömda måttet "vatten i källaren" 😅.
Men nu har hon iallafall några i rätt längd.
(null)

(null)

(null)

Oj redan framme, dags att rusa!! 
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0