Det finns dörrar dom inte går att öppna

När du väl öppnat den dörren så kan Du inte bara stänga den och låtsad att du aldrig såg vad som dolde sig bakom den.
Så ta ett beslut och antingen öppna och ta klivet över tröskeln eller låt dörren vara stängd.

Dagens middag såg ut så här:
(null)

(null)
Jag fick trevligt middagssällskap i form av min älskade syster ❤️
Sen när hon åkte hem så passsade jag på att åka till gymmet och göra av med lite energi.

Nu ligger jag i sängen och är redo att välkomna herr blund.
Lär drömma om gaser och kemiska formler inatt. 
Imorgon fortsätter lektionerna och de kemiska formlerna så det är bäst att vara utvilad.
(null)
Så här ser det ut på lektionerna 😊
Men nånstans i all rengör röran så skapas logik och när man minst anar det så bara förstår man hehe.
Nästa fredag är det tenta så nu gäller det att trycka in så mycket som möjligt i huvudet.
Vill ha den gjord så jag kan fokusera på UVKn som kommer.

Imorgonbitti går jag och flickorna upp kl 06.00 sen bär det av till fritids för flickorna och gymmet för mig. 
Vill hinna träna på morgonen innan skolan börjar. Sen efter skolan är slut hinner jag inte...då ska vi på bio.

Funderar på vad man kan ha för gott inne på bion.
Jag åt lite godis igår när jag såg "the greatest showman" och magen mådde verkligen inte bra.
Hade riktigt ont i den faktiskt. Så det undviker jag nog nu.
Men vad ska jag mumsa på då 🤔
Några förslag?? 

God natt där ute.
Sov så gott 🌟


PS. Om ni tyckte middagen såg god ut igår så kommer receptet här 😊 DS.
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0