God kväll!!

Kroppen är mör efter kvällens träning.
På bordet framför mig ligger några körsbärstomater, Romantica ironisk nog.
Bredvid dom liggen några mandlar samlade i en liten hög.
Det tillsammans med en kopp te blir mitt sista mål för idag.

Måltiderna nu för tiden är enkla, strukturerade och effektiva.
Jag försöker att äta vid samma tider varje dag.
Lättare för kroppen att tillgodose sig vad den behöver när den vet att den får mat efter klockslag. 
Jag tycker oxå att det är lättare att lyssna på kroppen nu för tiden.
Suget efter nåt söt är fortfarande där men jag klarar av att stå emot suget.

(null)

Skönt oxå när man känner att kroppen blir starkare.
Då vet man att man är på rätt väg, att man gör något rätt.
Idag sprang jag nästan milen...en klar förbättring från när jag började.
Visst benen är möra nu men det är nog oxå för att jag tog en vilodag igår.

Ja ja jag vet, det är skit tråkigt att läsa om träning och sånt där. 
Men det är roligt för mig hihi.

Nu säger jag God natt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0