Keep your focus....

Luften som fyller mina lungor är varm och kletig. 
Varje muskel i min kropp skriker efter syre, energi.
Efter snart en timmes cardio så börjar benen protestera.
Det enda som får dem att fortsätta arbeta är den där lilla pricken i taket som jag fokuserar blicken på. 
Så länge jag håller min blick där, keeping the focus så fortsätter benen att jobba. 
Då tänker jag inte på att det bränner och svider i musklerna.
Det är hemligheten bakom den där berömda milen 😉
(null)


Det blev inget jobb idag heller.
Jag pluggade istället, tog en kopp kaffe med Fia och sen fixade mat.
Nova hjälpte mig med maten, en riktigt liten kock. 
Det hjälpte tyvärr inte sen när hon skulle äta den haha.
Vi lagade Chiligryta....hon kryddade...HON tyckte det blev för starkt hehe.
Lava har lovat att hon ska fixa middagen på söndag till oss. Ska bli spännande att se vad hon hittar på. 
Hon sa senast idag att när hon hade lagat maten så skulle jag få BEDÖMMA den 😅
Ska bli kul!!! 😊
Hon kommer säkert lägga upp en blodkorv och bacon till mig 😂

Nu ska jag dricka upp mitt te och sen är det god natt.
Får se om jag får nåt samtal från jobb imorgon annars blir det träning och plugg då oxå.
Då kör vi stenhårt på krafter, vektorer, energimängder och impulser....whoop whoop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0