Klar!!

Min varma andedräkt bildar ett moln framför mig.
Perrongen är kall och jag huttrar när jag ser tåget sakta rulla in.
Magen protesterar ljudligt och låter sitt missnöje över det uteblivna lunchen göra sig hört.
Jag blev klar med tentan i lagom tid så jag hann med tåget mot Helsingborg men det gjorde att jag inte hann värma maten. 
Under tentan hade jag mandlar och en sojaproteinkvarg.
Men i all min stress över att alla pennor, linjal och leg skulle vara på plats så glömde jag skeden till kvargen. Så det blev till att tugga omsorgsfullt på de mandlar som jag hade.
Så som ni förstår så är magen väldigt upprörd nu.
Det är väl nackdelen med att alltid äta på samma tid varje dag hehe.

Nu sitter jag på tåget till Bjuv och snart är jag hemma.
Det doftar av subway i kupén och magen kurrar ilsket.
När jag är hemma kommer Nova strax därefter. Sen är det fredagsmys för hela slanten.
Viktor kommer och lämnar av Lava lite senare.
Hon mådde ju inte så bra imorse och det tog inte lång tid innan hennes fröken ringde till Viktor som snällt fick köra och hämta henne.
Känns lite dumt när det är min vecka men jag kan inte skippa tentan heller.
Som tur är så är det aldrig några problem med oss...vi ställer alltid upp för varandra..no matter what.
Jag hoppas att hon mår bättre sen, det är ju kalas och allt imorgon.

Jag tänkte att jag och Nova kan ta en promenad till affären och köpa hem lite god frukt och vaniljyoughurt som vi kan mumsa på ikväll.
Kanske ett kex eller två 😊

Ha en underbar helg på er 🌸

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0