Matlådor som avslutning

Dagen har varit lång.
Först jobb, sen skola och sen hem och laga mat.
Jag hade som tur va redan en matlåda redo så jag fick mat i magen direkt.
Men sen satte ja igång och lagade till första rätten från Linas för veckan.
Det blev kokoschampioner med haricot verts och sojabönor.
Så här såg det ut:
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det blev lyckat och jag åt dock inte en måltid, det blev ju matlådor istället. Men det lilla jag smakade va jättegott.
Totalt blev det 6 matlådor...så om ni tycker detta är dyrt så kan jag säga...Nope!! 
Detta är bara 1 av 3 rätter.
Så jag har några matlådor kvar att fixa 😅

Det blev ingen träning idag uppenbarligen men jag körde ett "pass" här hemma och nu ska jag strax lägga mig i ett varmt, varmt bad. Mina ben strejkar idag och jag hoppa att ett vad ska hjälpa.

Imorgon ska jag upp tidigt, det blir jobb i Ängelholm. 
Ska försöka hinna träna då istället.
Sen ska flickorna till gymnastiken så jag får se vad jag hinner.
Dom ska få prova på gymnastiken i Kågeröd.
Den ska vara väldigt bra har jag hört och dom två stjärnorna behöver aktivera sig.
Så jag hoppas att dom tycker det är roligt.

Ha nu en trevlig kväll 🌸 tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0