Tentamen

Då va det snart dags.
Är jag förberedd? 
Ja jag skulle nog säga det, jag drömde om krafter, impulser, koldioxid och atomer.
Nu ska den här begreppskartan skapas och sedan ska jag med nöje lägga den bakom mig.

Lava va krasslig igår, hon hade ont i halsen och slem i halsen.
Så när hon skulle lägga sig va det en låg, ledsen Lava som mötte min blick när jag skulle säga god natt.
Det kändes inte bra alls eftersom jag vet att jag inte kommer vara nåbar under tiden som jag gör tentan.
Jag berättade för Lava att hon fick ringa till Viktor istället om hon ville gå hem.
Hon va hängig imorse, hoppas att hon kryar på sig till ikväll. Ännu mer till imorgon då det är födelsedagens dag. 
Jag ska skynda mig hem så jag kan hålla om henne och göra allt för att hon ska må bättre.

Snart är det dags!!
Tenta...nu kör vi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0