God morgen fra Norge!

Det är tyst när jag vaknar. Jag lyssnar...hör andetag bredvid mig. 
Nova ligger tätt intill mig och Lava bredvid henne.
Det är varmt och mysigt. 

Jag funderar på om jag ska försöka somna om. Mörkläggningsgardinerna är väldigt effektiva och utesluter minsta ljus, jag vet inte om det är 2 på natten eller 8 på morgonen.

Nova rycker till, hon känner antagligen av min nyvakna energi.
Hon viskar: god morgon mamma, jag älskar dig.
Söta, älskade Nova.

Lava vaknar strax efteråt. 
Jag går upp och försöker lokalisera det viktigaste på morgonen.
Melittapåsar
Kaffebönor 
Kaffemaskin

Mitt sökande är framgångsrikt och snart sitter jag med en kopp varmt kaffe i handen.
En ny dag har börjat och jag ser fram emot dagens bestyr.

Jag ska ta många bilder så ni åtminstånde får en förnimmelse av hur fint och vackert här är.

God morgon!! 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0