Mysig lördag med familjen ❤️

Matlagning, film, skratt....en mysig lördag med familjen lider mot sitt slut.

Pappa, Romina och Rickard kom och lagade lite god mat och mös ner sig i soffan sen för att titta på en film.

Det är alltid så mysigt att ha människor i sin närhet som uppskattar det fina i att bara vara.
Nova ville sova över hos Farmor och Farfar så Lava hängde med oss vuxna 😊
Det blev lite sminklektioner a la Lava....jag och Romina fick äran att vara hennes kunder 😏
(null)

(null)

(null)

När dom sen begav sig hem så hjälpte Lava mig att plocka undan för att sen lägga sig.
Jag stannade uppe ett tag till, va inte trött. 
Kände ett sug efter att organisera 😂😂
Men jag nöjde mig med att rensa två kökslådor....haha jag vet att jag är konstig men det känns sååå bra när man har ordning och reda. 

Nu ska jag oxå lägga mig.
Imorgon blir det en utflykt med Viktor och flickorna. Får se vart det bär.

God natt mina vänner och sov så gott 🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0