Som stjärnorna gnistrar

Mina andetag förångas i den kalla luften.
Det biter i mina kinder och ögonfransarna är vita av små gnistrande snöflingor.
Allt är så vackert...jag känner en vördnad inför all denna skönhet som bara ett fåtal lyckligt lottade får uppleva.

Hemma är detta bara en vacker dröm...inget annat.
Imorgon blir den drömmen min verklighet igen.
Men det är okej! 

Idag har vi varit på Jessheim köpcentrum och tittat.
Lava fick en fin rosa dress som va på rea och Nova  hittade sin efterlängtade Winxdocka...dock i en liten version.
Men hon va lycklig....ja det va dom båda.
Sen va vi i pulkabacken....DEN pulkabacken!! 
Allt är så..stort här...även deras pulkabackar hehe.

Nu är det dags att sova....måste vara pigg inför hemfärden imorgon.

God natt och sov gott 🌟

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0