Torsdag och ont i benen

En välbekant känsla spred sig i kroppen och framförallt benen när jag vaknade imorse. 
Igår va jag på gymmet och sprang och idag kändes det ordentligt.
Men det hindrade inte mig den att fixa min frukost bestående av gröt, kaffe och ett ägg och sedan köra till gymmet.
Jag gick, powerwalkade och sprang....svettades.
Det kändes skönt, att få tömma energin.
Att få använda musklerna ordentligt.

Nu sitter jag i soffan med Lava bredvid mig. Hennes värme känns skön, trygg. 
Vi tittar på en film och den väcker en massa frågor hos barnen.
Det är roligt att se deras vetgirighet, sen frustrationen över att deras mamma inte har alla svar.

Nu har dom bytat plats, nu sitter Nova bredvid mig med Gizmo i sin famn.
Det är tyst och lugnt....tyst...och lugnt.
Imorgon bär det av till Malmö. Ska ha examination då...avsluta ytterligare en kurs.
Sen är det fredagsmys för hela slanten 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0